PixBlocks : hraj, bav se, programuj! /

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře napsaný program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě...

Full description

Main Author: Krzywdziński, Krzysztof
Format: Společenská hra
Language: Polsky
Published: Český Těšín : Pygmalino, [2020]
Subjects:
hry
Konspekt: 794
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Příruční knihovna pro mládež

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Location Status Výpůjčky
319905505386 5505386 PK M (neuvedeno) Available